8 Nisan 2007 Pazar

Yüksek Sadakat ve Salsanat...

Cuma akşamı EE ile Yüksek Sadakat'i dinlemeye gittik. Yüksek Sadakat [utanarak söylüyorum] benim adını hep duyduğum ama çok geç keşfettiğim bir grup ve son dönemde Gripin ile birlikte favorilerim arasında girdiler. Hele de "Aklımın iplerini saldım" muhteşem, derin sözleri ile çok sevdiğim bir parça... Kafile, Döneceksin diye söz ver gibi başka çok başarılı parçalar da var. Parçaların hepsi grubun bas gitaristi Kutlu Özmakineci'nin, hem sözleri hem de müzikleri. O kadar alçakgönüllü tavırları var ki, helal olsun diyor insan. Grubun sahnesi de çok iyi, elektrikleri çok olumlu. Sonuçta çok çok beğendik ve çok mutlu olduk Cuma akşamı. Buraya koyduğum fotoğrafı ben çekmedim ne yazık ki. O gece fotoğraf makinemi yanıma almayı unutmuşum!? Bu fotoğraf web sitelerinden. www.yukseksadakat.com, ayrıca myspace'deki sayfaları da güzel. Bu arada Salsanat'da iyi mekan. www.salsanat.com. Çok beğendim, çok düzgün. Hemen YKB Kültür Merkezi'nin karşısında.

Hiç yorum yok: