10 Şubat 2007 Cumartesi

İyi ki Lazlar var...

Ne kadar şanslı olduğumuzu bir türlü takdir edemiyoruz... Her biri mükemmel bir çok şeyin katılarak pişirildiği çok ama çok lezzetli bir çorbaya benzeyen bir kültürümüz var. Geçen gün, hangi gazete unuttum, bir haber vardı. 1 saat buna güldük... Haber şöyle: Bir Karadenizli vatandaşımız gecenin bir yarısı dayısını arar. "Ben kaza yaptım, uçuruma yuvarlandım, ölüyorum, yetiş" der. Dayısı polisi ayağa kaldırır. 1 helikopter, 1 ambulans, 80!!! jandarma, bir sürü polis olay yerine gider. Bakarlar, araba ya da kaza yok! Araştırırlar, koşuştururlar, hiç bir şey yok. Sonra vatandaşı ararlar, kendisi evde çay içip TV seyretmektedir. Dayısına bir şaka!!! yapmıştır... Yaaaa!!! Ben buna ne diyeyim artık yaa... Canım benim, eşşek oğlu eşşek şakası yapmış. Sanırım polis arkadaşlar kendisine saygılarını sunmuşlardır. Seviyorum ben Karadenizlileri ama... Bence süper insanlar... :)))

Hiç yorum yok: