2 Şubat 2007 Cuma

Kısa Kısa 02 Şubat 2007

... Posta gazetesi sayesinde insanın canı hiç sıkılmıyor vallahi... Bugünkü manşet "Ölümüne Seks". Daha ben ne diyeyim ki... Haberi de okumak lazım ama... Bir çift uçurum kenarına arabalarını park ediyorlar, ön koltukta işi pişiriyorlar, sonra nasıl oluyorsa oluyor el freni boşalıyor... :))) Yani gülmeyeyim diyorum, olmuyor. Ya madem bir halt edeceksiniz, niye arka koltukta değil? Yani manzara mı seyrediyorsun? Ne yapıyorsun? Allahım yarabbim yaa!
... "Yemen Ah Yemen" diye bir kitap aldım demiştim ya, onu okuyorum bu aralar. Şu vatan için ne mücadeleler yapılmış ve ne kadar büyük bir imparatorluğun mirasçılarıyız, insan okudukça, daha da çok okudukça daha iyi anlıyor... Çok hüzünlü yahu, ağla dur!
... Geçen gün sevgili arkadaşım HG'ye "harcamalarımı kısıtlıyorum, bu yıl National Geographic'e bile üye olmadım" dedim diye bana National Geographic üyeliği hediye etmişti. Ne kadar ince bir hareket olduğunu söylememe gerek var mı? Canım benim, çok teşekkür ederim. Bugün ilk sayı elime ulaştı, üstelik "Büyük Buluşlar" ansiklopedisi de hediye. Ve süper bir kitap gerçekten. O yüzden çok ama çok mutlu oldum. Bu kitabı ajansta tutacağım böylece hep birlikte kurcalayabiliriz arada sırada...

Hiç yorum yok: