4 Nisan 2008 Cuma

Behçet, Abbas, Ares, Carlos, Dede...

GG'nin Mara'sı var, NK'nın da Efe'si vardı, DK'nın ise Krep'i... Hepsi de Golden Retriever, hepsi de dünyanın en tatlı yaratıkları, dost, arkadaş, sana sonsuz bağlı olan bir canlı işte... İnsanın kendini tatmini ve sevgi açlığını en güzel gideren şeyler kedi ve köpek... Biz de istiyorduk uzun zamandır, sonunda çocuğumuzu bulduk, yarın onu almaya gidiyoruz. 5 aylık bir erkek. 4 gündür ona isim bulmaya çalışıyoruz. Karizmatik bir ağır abi ismi olsun istiyorum ben, CC binlerce alternatif üretti, ben de öyle; sonunda 5 isimde karar kıldık: Behçet, Abbas, Ares, Carlos, Dede. Hala tam karar verebilmiş değilim, saat saat değişiyor fikrim; Behçet bir hastalık adı, Abbas, CC'nin bir arkadaşının adı, Dede? çok mu yaşlı durur acaba? vs. vs. vs... Ares CC'nin favorisi, Behçet de benim ama Carlos'u da çok seviyorum. Of, ne zor karar yarabbim... İkimiz de heyecanlıyız, çoğunluk bizi vazgeçirmeye çalışıyor; yavru bu, herşeyi kemirir, herşeyi parçalar, heryere çişini yapar deyip duruyorlar; eviniz küçük nasıl olacak, nasıl yalnız kalacak, sonra sıkılıp vermeye çalışmayın, yine vs. vs. vs... Hele Ayşe Abla, sabah bir sinirlendi :) Ben artık sizin evde bir çay bile içmem, çok zor, çok pis, çok düy döküyor, almayııınnn diye bağırdı durdu. :) Ama kimin umurunda. Dün gittik, onun için alışveriş yaptık. Kocaman bir yatak aldık ona, mama kabı aldık, oyuncaklar, tasma. :) Ailemizin bir ferdi olacak ve muhtemelen en az 12 yıl, 15 yıl bizimle olacak. Bir de kedi aldık mı tam olacak. :) Kim ne derse desin biz çok heyecanlıyız, herşeye de razıyız. Çocuktur yapar deyeceğiz ama davuluma ve kitaplarıma zarar verirse yolarım o tüylerini... :) E hadi bakalım, başka isim fikri olan var mı? Carlos mu desek acaba? Yoksa Behçet mi, Ares de çok mu özenti? Türkçe olsun istiyorum ben... Offf, karar veremiyoruumm...

2 yorum:

Demet dedi ki...

isminin türk olmasi gerektigine bence fazla kafa yorma E'cigim, sonucta cinsi 'turk' degilse :))
Carlos'u cok yakistirdim, Leon'da benim önerim.

Diger turk isimlerini karizmasini cizdirebilecek isimler olarak dusunuyorum. 'Behcet! saldir oglum!' gibi sanki etki birakmiyor :)))

ille de turk ismi olsun derken, efe olabilir mesela ;)
resmini koy, cok merak ettim..

EA dedi ki...

Demet yaaa, köpeğimizi alamadık :(