30 Mayıs 2007 Çarşamba

İsis ve Yaz Geceleri ve Sigara...

Dün ND ve ŞE ile birlikte İsis'e gittik. İsis'i Kadıköy'lüler bilir, barlar sokağında, çok gittiğimiz bir mekandır. Altta, arkada da güzel bir bahçesi var. Yaz gecelerinin en güzel yanı bahçelerde ve balkonlarda oturmak bence... Biz de kendimizi atıyoruz işte bahçelere... Evde de dev minderler var, balkonda gece oturup yıldız seyretme keyfine de doyum olmuyor... Hele de diz üstü bilgisayarı da alınca acaip bir kültür karmaşası yaratıyorum ortamda... Herneyse dün gece bence İstanbul'un en güzel fajita'sı olan İsis'in fajitası'ndan yedi ND, biz de bir güzel otlandık. Ben diyet yapıyorum diye çok az otlandım ama mozarella zımbırtılarının da bir tanesinden yemekten geri kalmadım bu arada. Diyet falan rüya oldu, artık bir geceliğine diye avuttuk kendimizi. Söylediğim salatanın da yarısında kesildim haliyle. Bu arada dün gece sigara da içtim, aferin bana. Gerçi zaten içiyorum arada sırada ama dün gece normalde içeceğim adedin biraz üzeri oldu. Ama hala kendimi sigaraya başladım saymıyorum. Yeniden başlamak istemiyorum. Sadece canım isteyince içebilmek istiyorum. İçeyim ama onun kölesi olmayayım, o benim kölem olsun istiyorum. Annem gibi içebilmek istiyorum... 3 günde bir İsis'te fajita yemek istiyorum. Kızlarla her dakika Barlar Sokağı benim, Moda Çay Bahçesi senin, Bağdat Caddesi benim, boğaz senin gezmek istiyorum... :)))

1 yorum:

OzlemPansiyon dedi ki...

o dediklerini ben de istiyorum. isteyenin bir yüzü... umut etmeye devam!