21 Mayıs 2007 Pazartesi

Yakamoz Restoran'ı bilen var mı?

Sevgili NÖ, bilen bilir sürekli aşık olur. :))) Ama bu sonuncusu gerçekten çok ciddi. Bu kez, sert kayaya çarptı kendisi. Yaptığı delilikler anlatılır gibi değil ve hatta roman olur ama bu en son yaptığı manyaklık inanılmaz. Anlatmazsam çatlayacağım...

Sevgilisi ile ayrıldıktan (yani sevgilisi ondan ayrıldıktan ama NÖ ondan ayrılamadıktan) sonra NÖ onunla ayrılmamış gibi peşinden gitmeye, köşelerde karşısına çıkmaya, otobüslerden önüne atlamaya, telefonla günde 58 kere aramaya, acaip e-mail adresleri ile msn listesine girme teşebbüslerine çok ama çok fahiş bir hareketi de ekledi!!! Banka müşteri hizmetlerinden bir tanıdık bulup kredi kartını takip ettirme!!! Tabii kredi kartı harcamalarını nerelerde yaptığını takip edince oraların nereler olduğunu da anlamak lazım! İşte Yakamoz Restaurant Bar meselesi tam burada hayatımıza girdi. NÖ ile birlikte, benim, EE'nin, diğer EE'nin, ND'nin, HG'nin, Kadıköy Zabıtası'nın, polislerin, Kadıköy'deki tüm barların, restaurant'ların ve soru sorulabilecek heryer ve herkesin de hayatına girmiş oldu tabii...

Adam ekstrede geçen bu yerin neresi olduğunu bulmaya hayatını adadı desem yeridir. Yakamoz Restaurant Bar Kadıköy (tabii) o kadar geniş bir terim ki bu uğurda NÖ tüm Kadıköy sokaklarını, Bostancı'ya kadar arşınladı diyebilirim. Neden? Çünkü anladık ki (bu konudaki derin araştırmalarımız sonucunda) bir yerin adı ile ticari adı farklı olabiliyor. Ama bunu anlayana kadar tabii yaşanan bir macera var. :)))

NÖ bu mekanı aramak için ilk yola düştüğü gün, biz de EE (küçük olan) ve ND ile birlikteydik. Hikaye şöyle başladı:

Biz kızlarla otururken EE aradı. (büyük olan) Hüngür hüngür ağlıyordu. Aaaaa, ne oldu falan derken, anlaşılmaz bir şekilde NÖ ile saatlerdir Kadıköy sokaklarında bir yeri aradıklarını, herkese sorduklarını, ayaklarına karasular indiğini, bu manyağın onu da peşine taktığını, aynı zamanda bu yere kafayı taktığını, bu adamdan bıktığını, ölmek üzere olduğunu, benim yapabileceğim bir şey olmadığını bildiğini ama derdini paylaşmak için aradığı söyleyerek ve de bağırarak beni aradı!!!

Allah allah ne oluyor demeye kalmadı. NÖ aradı. Yakamoz Bar'ı bilip bilmediğimi sordu. Ben de "aa çok iyi biliyorum ya ama yerini çıkaramayacağım" dedim. Nitekim isim çok tanıdıktı ama yerini bilemiyordum. NÖ herkesin, sorduğu herkesin aynı şeyi söylediğini, bunun ne biçim bir iş olduğunu anlamadığını ifade ederek söylenirken ben de EE ve ND'ye sordum. ND bilemedi, EE ise benimle aynı cevabı verdi :))) "aa biliyorum ama nerede olduğunu çıkaramıyorum. :)))

Ertesi gün yılmayan NÖ, Kadıköy Zabıtası'na giderek Yakamoz Bar'ı sorar. Zabıta Müdürü "aaa çok iyi biliyorum ben orayı, gel seni götüreyim" diyerek ve yanına 2 tane daha görevli ve tabii NÖ'yü de alarak Kadıköy Çarşısı'nda teftişe çıkar. Herkese selam vererek yolda zabıta ile birlikte boy gösteren NÖ, adamın söylediği yere varıp yine Yakamoz Bar'ı göremeyince yıkılır!!! Ama en azından Kadıköy çarşısında itibarlı bir yer edinmiştir!!! :)))

Hala yılmayan NÖ, İstanbul Ticaret Odası'ndan edindiği bilgiler ışığında Bostancı'da bir Yakamoz Restaurant olduğu bilgisini elde eder ama yine bir sonuca ulaşamaz... Bunu Küçükyalı'daki başka bir adres izler.

Sonuçta NÖ hala Yakamoz Bar'ı bulamadı, bulunca orada ne yapacağına dair tam bir cevap da bulamadı. Dolayısı ile ekipçe beklemedeyiz. Bakalım bulunca orada ne yapacak? Oturup kızın oraya gelmesini bekleyecek herhalde. Bekleyecek ve yanında kimler var, neler yapıyorlar, neler konuşuyorlar falan casuslus yapacak!!!

Allah herkesi bu delilerden korusun! :)))))

Hiç yorum yok: