23 Mayıs 2007 Çarşamba

Yakamoz Restoran'ı bilen var mı? (2)

NÖ taksiye biner, hazır yakalamışken taksiciyi sorguya alır : "Abi, Yakamoz Bar'ı biliyor musun?" Taksici cevaplar : "Aaa, abi çok iyi biliyorum ben orayı yaa!" NÖ heyecanlanır : "Aaaa, sahi mi yaa? Allah razı olsun yaa, nerede acaba abi tam olarak?" Taksici tereddütle : "Abi biliyorum da tam çıkaramıyorum ben şimdi yaa!" :))))

Herkesden aynı cevabı almaktan bıkmış ve zaten sinirli bir yapısı olan bir insan olarak NÖ : "Abi biliyorum dedin ama yaa?!" Taksici kendinden emin : "Geçen gün bir çift bıraktım oraya ben, hay allah yaa, neresiydi yaa" NÖ : "Abi peki sen mi götürdün, onlar mı tarif etti?" Taksici : "Yok onlar tarif etti ama??!!" NÖ : "????" Taksici : "Tam çıkaramıyorum yaa, hay allah, neredeydi acaba? Ama çok iyi biliyorum ben, onu biliyorum yani!!!" :)))))))

Hiç yorum yok: