4 Eylül 2007 Salı

Günün Sözü...

Hiçbir okul bizi Türkiye'deki hayata hazırlayamadı!..

VD

5 yorum:

varol döken dedi ki...

bu ne biçim günün sözü ya? böyle günün sözü mü olur? hani bu lafın ardındaki bilimsel gerçekler, hani deneyler, teoriler, teamüller... her kimsen atmışsın vd, hem de fena atmışsın ki artık seni goethe bile kurtaramaz!

EA dedi ki...

Ben çok beğendim kardeşim bu lafı. Allah allah. Siz neden karışıyorsunuz ve siz kimsiniz ayrıca? :)

zeynep dedi ki...

Çıldırdınız galiba ikiniz iyiden iyiye :)

EA dedi ki...

Hem de nasıl... Gece çalışmıyoruz ama kafa durmuyor ki o çalışıyor. :))

varol döken dedi ki...

asıl siz kimsiniz hanımefendi... iki tane kolye çekiminde güzel pozlar verdiniz diye tartışmamızı bölmeye ne hakkınız var? siz de kendi blogunuzda kendi sözünüzü yazsanız, ben oralara da sataşsam (aslında şu hamburg prensiyle evlenmeye giden temet hanıma teğet geçecektim ama:) falan filan feşmekan işte...

size gelince ea hanım, derhal bu vd denen yeteneksizi afişe etmenizi ve böyle yok günün sözü, yok günün ıspanaklı şiiri, yok ehliyetimi alamadım baba ben salak mıyım sızlanışlarını ağzına tıkmanızı rica ediyorum...

ilginize şimdiden teşekkür ederim, dediklerim 3 vakte kadar yerine getirilmezse saçlarınızı tek tek yolarım...

imza: bir post mesela kuzu postu