9 Ocak 2007 Salı

Aman Dikkat!

Bu yıl yapılacak genel seçimlerde oy kullanırken TC Kimlik Numarası gerekecekmiş. Ama öyle ben bir kağıda yazdım şeklinde değil. Aman herkes dikkat etsin. Mutlaka nüfus cüzdanınızda yazıyor olması gerekiyormuş. Pasaport, ehliyet falan da olmuyor. İlla ki nüfus cüzdanı. Dolayısı ile eğer nüfus cüzdanınız eski ise yenisini çıkartmak gerekiyor. Ben yazın yeni nüfus cüzdanı çıkarttım, gerçekten 5 dakika sürdü. Sadece 5 dakika. Dolayısı ile iş değil!

Bu seçimde oy kullanıyor olmamız her zamankinden daha önemli arkadaşlar. Lütfen muhtardan hemen değişim kağıdı alıp yeni nüfus cüzdanı çıkarın, eğer eskiyse. Ve lütfen seçmen listesinden de kendinizi kontrol edin. 1 Mart'a kadar asılı kalacak.

Bana bu konuyu MS yolladı biraz önce ve o yazıda da dediği gibi "Aman 1 kişiden bir şey olmaz" demeyin ne olur, sizin gibi düşünen 1.000 kişi çok şey değiştirebilir. Tahmin edebileceğiniz gibi AKP, kendi yandaşlarını eğitmek için sıkı bir şekilde çalışıyor deniyor, aman biz de dikkatli olalım...

Hiç yorum yok: