31 Ocak 2007 Çarşamba

Kısa Kısa 31 Ocak 2007

... Bugün AG'nın doğum günü... İyi doğdun kardeşim...
... Yeşim Salkım ile İlker İnanoğlu'nun evliliğinden çok ama çok sıkıldım, gerçekten...
... Bizim Arzu Mantı (çoğu zaman öğlen yemek söylediğimiz yer) neden yemek söyleyince 2 saat sonra getiriyor yahu? Yemekleri bu kadar güzelken servisin bu kadar yavaş olmasına gıcık oluyorum...
... Sabahları poaça aldığımız Aysu Börek'in poaçaları gerçekten ama gerçekten olağanüstü, hele de ev poaçası... EE'nin (küçük olanın) annesinin yaptığı kurabiyeler de çok güzel bu arada, çoktandır yapmadı bak hatırlatayım :))
... Geçen akşam vapur o kadar salladı ki, nasıl batmadık hala şaşıyorum. Vapurda herkes 3 kulüvallah 1 elham okuyordu. Çok matraktı yemin ederim.
... Bugün Penguen'de Yiğit Özgür her zamanki gibi süper... Söylüyorum bak, şuraya yazıyorum alacağım onu... :))) Hazır hatırlamışken geçen haftaki kapak da süperdi, helal olsun diyorum kendilerine.
... Mahsun Kırmızıgül, Justin Timberlake'e benziyormuş... Buna nasıl bir yorum yapayım ki, yorum yok diyebiliyorum sadece yani!!!

Hiç yorum yok: