6 Ocak 2007 Cumartesi

Bugün ne seyrettim?

Valla itiraf ediyorum. Ben Hatırla Sevgili dizisini seyrediyorum. O masum aşk o kadar hoşuma gidiyor ki anlatamam. Cuma gecesini evde dizi seyrederek geçiriyor olmak da hüzünlü bir durum tabii! Her neyse, bugün adada bir tepede şarap içip öpüşüp koklaşıyorlardı. Çok güzeldi canım. Bu arada sürekli blog için bir şeyler yazarken ayrıca Criminal Minds'ı da seyrettim. Çok başarılı bir dizi. Dizimax'te. Bir de orada, bakayım neydi adı, galiba Dr. Spencer ama emin değilim rolünde bir çocuk var adı da: Matthew Gray Gubler ve bir de web sitesi var www.matthewgraygubler.com çok ilginç bir site bir bakmaya değebilir. Çocuk aynı zamanda yönetmenmiş, kısa filmler yapıyor. Bir ara mankenlik yapmış ayrıca da ressam. Gerçi çalışmaları bana çok hitap etmedi doğrusu ama web sitesi ilginç... Başkaca da bir şey seyredemedim. Eh zaten ancak... Bu arada Grey's Anatomy'nin 3. sezon bölümleri başlıyor. Ama ben yeni sezonun ilk 10 bölümünü seyrettim bile. Nasıl olduğunu söylemeyeyim. Hiç bana yakışmıyor bu tip hareketler... :)))

Hiç yorum yok: