5 Ocak 2007 Cuma

Kısa Kısa 5 Ocak 2007

Ya şu Rolling Stone ne süper bir dergi yahu! İyi ki çıktı Türkiye'de...

Isadora Duncan ile Sergey Yesenin'in aşkını okuyordum geçenlerde K'da. (K süper bir dergi bu arada) Ne hastalıklı aşk. Galiba yaratıcılık için bir acı gerekiyor. Hatta yoğun bir acı... Sergey Yesenin intihar etmiş. İntihar ederken de yazdığı bir şiir var. Olağanüstü bir şiir. Bir sürü farklı çevirisini buldum da en beğendiğimi yazacağım buraya bir ara...

Annem bilgisayar delisi oldu bu arada! Sürekli puzzle yapıyor... Şirketleri inceliyor... Aklına gelen şeyleri "google"lıyor... :) Süper bir kadın bu annem yaa!

Bugün ND ile onun zamanında Rodin'in hayatını okuduğu kitabı araştırdık. Sonunda Camille Claudel'in hayatını anlatan kitap çıktı. Zaten ikisi sevgiliymiş ya, o manada yani... Hatırlamaya çalışmak da güzel oluyor ya... Kafamız patladı ama o hatırladı yani ben değil...

Yılbaşı gecesinde bir tane resmim yok ayol. Hep ben kızları çekmişim. Ne önemi var bilmiyorum, aklıma geldi...

Bugün GZ otobüsünün durağının arkasında bir otobüs öyle çok egzos dumanı çıkardı ki toplu katliama uğruyorduk neredeyse. Şoförün yanına gidip dedim ki "Şoför Bey, ölüyoruuuzzz!" Benden başka da kimsenin sesi çıkmadı yaa... Ne acaip şu Türk insanı!

Bu arada dün de yine Göztepe otobüsünde gençten bir çocukla şoför birbirlerine girdiler. Bence şoför haklıydı. Yine, her zamanki gibi, tek yorum yapan ben oldum. Alemin delisi miyim neyim anlamadım ki...

Geçen gün bizim evden manzara o kadar muhteşemdi ki. Bütün bulutlar birbirine girmişti. Ve renkler muhteşemdi. Fotoğrafını çektim, yukarıda zaten...

Hiç yorum yok: