7 Ocak 2007 Pazar

Annem beni deli sanıyor!...

Annem "Beynine bir kez hava değmeye görsün" adlı kitabı aldığım için benim deli olduğumu ve artık benimle aynı evde yaşamaktan korkmaya başladığını söyledi!... Beyin cerrahisi her zaman ilgimi çekti, ne yapayım yani? Zaten beyin kendi başına ilgimi çekiyor. Bugün yandaki listede olmayan 3 kitap aldım. (her zamanki gibi) (bu yüzden benim listelerim hep uzayıp gider!) Bu kitap çok ilgimi çekti. Tübitak Yayınları'nın bir kitabı. Dr. Frank Vertosick Jr. adlı bir beyin cerrahının gerçek hikayeleri. Hastaların, doktorların ve hasta yakınlarının yaşadıklarıymış. Daha okumadım haliyle, okuyunca düşüncelerimi yazarım. Tübitak'ın çok güzel kitapları var ve fiyatları da çok iyi. Bu kitap, örneğin, 6,50 lira.

Neyse; ikinci kitap "Yemen Ah Yemen" bu da Mehmed Niyazi'nin bir kitabı. Ötüken Neşriyat'tan yayınlanmış. Yemen ve orada ölen askerler zaten her zaman ilgimi çeken bir konu, o yüzden görür görmez saldırdım. Bu kitap da 14,00 lira.

Üçüncü ise Carl Sagan'ın son kitabı. Bunu özellikle merak ediyorum çünkü son yıllarda, yaratılış, evren, ölüm vs. konuları çok okuduğum ve kendimce sırları çözmeye çalıştığım için. Bakalım, güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum...

Sonuçta annem beni deli sanıyor. :))) Hem de acaip konuları merak ettiğim için. Sanki kendisi benden çok farklıymış gibi. Kimden öğrendiysem acaipliği. Sanki başka bir rol modelim varmış gibi... Değil mi sevgili anneciğim? Bu arada biraz önce tansiyonu 7-3'tü. Biraz endişelendim doğrusu. Ama şimdi daha iyi görünüyor.

Hiç yorum yok: