5 Ocak 2007 Cuma

Günün Çiçeği - Kırmızı Gül

Bugünlük bir çiçek yok aslında ama bugünün çiçeğini "kırmızı gül" olarak belirledim. Nedenine gelince yılbaşı gecesini 2 kız arkadaşımla evde şarap içmece, 12 kişilik hazırladığımız yemekleri yemece ve de hiç ama hiç TV açmadan müzik dinleyip, muhabbet etmece şeklinde geçirdik. (ne bu yahu, mece mece?!) Sonracığıma, (konuya gelmek üzereyim!) tabii günün anlamı vesilesi ile herkes birbirine kırmızı don aldığından (üstelik annem de bana almış, çekmecelerden kırmızı don fışkırıyor, her tip var maaşallah!) tüm kırmızı donlarımızı açıyorduk ama öncesinde şöyle bir olay oldu: sevgili arkadaşım ND bana bir kırmızı gül almış; sandım ben, ama o aslında kumaştan yapılmış bir kırmızı güldü ve ben "ayyy, canım ya, ne zahmet ettin, ne bu ayol aşk-ı-ilan eder gibi" falan şeklinde yoğun bir iq eksikliği sergileyince Nevin'in de uyarısı ile anladım ki o aslında ortasına kırmızı don tıkışlanmış bir kırmızı güldür ki parmağını ortasına kanırtınca don ortaya çıkıyor. Süper yaratıcı bir şey valla. Neyse, annem onu banyoda yerde hemen klozetin yanında duran cam vazoya benzer şeyin içine yerleştirdiği her biri birbirinden bağımsız ve ne idüğü belirsiz kumaş çiçeklerin arasına dikmiş. Boyu biraz uzun ama kırmızı gül, kırmızı güldür. Yani güzel bir şey. Gerçi bunun ortası boş, sadece kenar yaprakları var ama güzel işte uzatmayalım...

Hiç yorum yok: