8 Ağustos 2007 Çarşamba

Deli gibi sevmek...

seni seviyorum.
seni çok seviyorum...
seni deliler gibi seviyorum...
kulağa ne hoş geliyor değil mi?
birisini seviyorum ben... hem de deliler gibi... deli nasıl sever acaba? hep merak etmişimdir... neden seni akıllı gibi seviyorum demeyiz de? deli gibi deriz...
sevmek pek de akıllı işi değil mi yoksa?
ya da deliler gibi sevmeye başlıyor, akıllı gibi mi bitiriyoruz sevgileri?
seni deliler gibi seviyorum... yani; şuursuzca, mantıksızca, anlamsızca, kendimde olmadan, elimde olmadan, bilinç dışı, ne yaptığımı, ne istediğimi bilmeden sevdim seni'yi kabul mü ediyoruz deli gibi sevdim'i derken...
peki sonrası... deli gibi sevdim'in sonrası... bir hafta, on gün, bir ay üç gün, ikibuçuk ay, yedi ay onsekiz gün, bir sene beş buçuk ay, iki sene sekiz ay, dört yıl üçbuçuk ay, yedi yıl, dokuz yıl iki ay, on dört yıl, onyedibuçuk yıl... ömür boyu mu?
delilik nereye kadar... nereye kadar deliyim ben?.. sınırım ne?
sevgimle deliliğim paralel mi?
ya birden akıllanırsam sevgim bitecek mi?
ya da sevgim bitince mi akıllanacağım?.. doğru hangisi?
deli gibi sevince mi sevgiler güzel? beklentisiz... fedakar... cefakar...
akıllı gibi sevince mi karışıyor? hoyrat, beklemeli. sev beni seveyim seni... mi?
doğru, yanlış, gerçek, çözüm hangisi?
ben seni seviyorum...
akıllı gibi...
ancak,
hem de
inan ki deli gibi...

[Annemden...]

Hiç yorum yok: