5 Ağustos 2007 Pazar

Reklam seyretmek için maç seyretmek süper...

Maç seyretmek süper vallahi, yeni filmlerin hepsi kuşakların içinde... Önce Sunny filmi dikkatimi çekti. Helal olsun. Bence çok başarılı strateji, bir o kadar başarılı prodüksiyon. 10 üzerinden 10 verdim, not kıracak bir şey bulamadım. Türk Hava Yolları da var; gelmiş geçmiş en başarılı THY kampanyasının filmleri tek tek yayınlanıyor... Ama onun da prodüksiyonunda (naçizane) takıldığım şeyler var. Bence casting çok da başarılı değil, çok yapay geliyor bana. Ama genel strateji ve kavramsal yapıyı takdir ettiğimden ancak 1 puan kırıyorum, 10 üzerinden 9. Bu arada Vodafone'un kampanyası çıkıyor, şu yurtdışında konuşma meselesi; film yurtdışından galiba ama yakışmış, değilse de prodüksiyona helal olsun. Diyecek lafım yok. Müzik de süper, marka gittikçe ısınıyor, sıcaklaşıyor. Hala üst hedef kitlelere ulaşması nispeten zor görünse de, bence 1-2 yıla kadar ne olacağı hiç belli olmaz. Ona da 10 üzerinden 9 verelim. Starpet reklam filmi var bir de, buna verilecek not bulamıyorum. Otur"0". Doritos filmi tabii "Black Eyed Peas" olduğu için çok güzel geliyor bana. Objektif bakamıyor olabilirim. Gerçi web sitesi de süper. İyi strateji her halükarda. Bu arada Rocco kampanyası da son zamanların en başarılı işlerinden biri. 10 üzerinden 9 da ona vereyim. Fenerbahçe 100. yıl özel telefonu reklam filmi tam bir rezalet. 10 üzerinden 2. Evkur, hem marka olarak yaşlı ve iç bayıcı hem de reklam filmleri berbat. 10 üzerinden 3 de ona. Aklımda kalan başka da bir şey yok. O yüzden maça geçeyim en iyisi...

Geçen hazırlık maçından sonra, takımıma hiç güvenmiyordum ama ilk yarıda gözüme girdi Fenerbahçe. David'i zaten beğenmiştim, bugün daha da beğendim. Roberto Carlos, şık bir kaç hareketi ile gözümüze hoş görünüyor ama hala "Evet yaa! Budur!" diyemedim, Allah biliyor ya! Serdar, çok çalışkan, seviyorum onu. Kejman fena değil, bak şimdi güzel bir hareket yaptı :) Alex de bugün çalışkan. Deniz'i zaten hep tutmuşumdur. Aurelio ise her zaman en iyilerden biri bana göre. Herşeyi bırak, takımın genel çalışkanlığı, organizasyonu bugün çok daha iyi. Ben öyle çok teknikten anlamam, itiraf edeyim, benim için seyir zevki önemli. Sonuçta bugünkü maç güzel. David'in golü de süperdi, Beşiktaş'ın gölü de güzeldi. Daha 35 dakika var, gerçi biz 2. yarıya çok iyi başlamadık ama bence maçı alma şansımız fazla... Görelim bakalım, neler olacak.

Benim dediğim çıktı, önce kendimi sonra Fenerbahçe'yi tebrik edeyim. Yalnız Beşiktaş'ın iki İbrahim'inin de kalitesi çıktı ortaya, saçma sapan hareketler yaptılar. Biri de kaptan güya. Bizim milletin en önemli şahsiyetlerinden biri de asla yenilgiyi kaldıramamamız. Biz de çok farklı değiliz tabii, sadece Beşiktaş değil. Neyse... Biz kupayı aldık önemli olan o. Kejman'ın gol atması da ayrıca güzel oldu tabii... Bu arada; bu Digiturk, "korku filmi" reklam filmi de süper. Buna da 10 üzerinden 10. :)

Hiç yorum yok: