9 Haziran 2007 Cumartesi

Ben bu İstanbul'u boşuna mı seviyorum?

Dün akşam, NÖ'nün yoğun ısrarları ile (iyi ki de ısrar etmiş) Kadıköy'de tam vapurdan indiğim sırada; sağolsun taksi paranı da ben vereceğim atla gel, dünyanın en güzel yerinde yemek yiyoruz diye de kandırması ile kalktım Beylerbeyi'ndeki Villa Bosphorous Restaurant'a gittim... Fotoğraftaki olağanüstü manzara yemek yediğimiz yerin manzarası, levend bıyıklı, göbekli, olağanüstü şahsiyet de :)) NÖ'nün ta kendisi...

Tam denizin kenarında rakı içip balık yeme lüksü başka hangi millete nasip olmuş? Allaha şükür bizlere... Çok şanslıyız çoookk! Bence her Türk insanı, daha doğrusu yaşayan her insan bu mekana bir kez gitmeli, tek kelimeyle olağanüstü... Bir de üstüne yediğim en güzel ızgara levrek'i servis ettiler, onun da üzerine sahipleri nasıl misafirperver, nasıl güzel insanlar, garsonlar da cabası... Hararetle tavsiye ederim...

Hiç yorum yok: