17 Haziran 2007 Pazar

Bugün "Babalar Günü"ydü...

Bugün babalar günüydü... Kafamda bir türlü anlamlandıramadığım o özel günlerden biri daha işte... Herşeye rağmen büyük bir gayretle NÖ'nün babasını aradım, belki de baba bildiğim tek insan o olduğundan... Telefon hep meşguldü... Sanırım telefon bozuk... Cep telefonu da kullanmazlar ki onlar ailece... Sonra; hepsi de taze baba olan birçok arkadaşım var, onlara bir SMS mesajı çekecektim, metnini bile yazdım kafamda "baba olan bütün baba arkadaşlarımın babalar gününü kutlarım"... Çok saçma geldi, ondan da vazgeçtim... Buraya, günlüğe zaten bir şey yazmamaya karar vermiştim... Sonra internette dosya ararken hazırladığım döküman için, nereden nereye ekşi sözlük'te http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=dogmamis+kizima+mektup%2F%2310957411 bu mektuba denk geldim... "Vay be!" dedim, "kafamda elimde olmaksızın olumsuz olan babalık kavramını değiştirebilecek insanlar var", buna benim tüm arkadaşlarım da dahil... Sonra dedim ki bari buradan GG'ye, ES'ye, HG'ye, BA'a, HS'a, CB'ye, SÖ'ye, MS'ye, İÖ, MG'ye, BG'e, CY'e bir selam yollayayım... Sevgili arkadaşlarım, babalar gününüz kutlu olsun, hepiniz de düzgün babalarsınız, hep sizleri anlatıyorum herkese... Helal olsun size!...

Hiç yorum yok: