17 Haziran 2007 Pazar

VD'nin şiirleri...

HG'nin kareleri gibi bundan sonra VD'nin de şiirlerini buraya koyacağım... Kendisi iyi bir şair olduğunu kesinlikle kabul etmese de ve kendi çapımda kelimelerle oynuyorum dese de... Ben aşağıya sadece 20 saniye içinde yazdığı dizeleri koydum... Benim fikrim budur, ben şiirlerini seviyorum, siz de kendi adınıza karar verin artık.

yelkenin mutluluğu rüzgardır
denizin tuz
bulutun mutluluğu yağmur
çiçeğin öz
ateşin mutluluğu sıcaktır
biraz da köz
insanın mutluluğu nerede
sıkıysa çöz

2 yorum:

zeynep dedi ki...

Ben de sevdim şiirlerini.
Kolay kolay da şiir seven biri değilimdir herkes bilir.
İyisin üstadım :)

Elvan Egemen dedi ki...

Ya Varol yaa, hayat hikayemizi bitirdin!! :) Ya ne manyak şiirler bunlar! Devam kardeşim devam... Kesme çeşmenin suyunu, içelim kana kana :)) Sağolsun 7 aylık vatandaş hepsini okuttu bi çırpıda ama... Şu şarkı sözlerini de bir an evvel tescillet de onlardan da mahrum kalmayalım :) Ee hade görüşürüz!