28 Haziran 2007 Perşembe

Ne akşam ama...

Bizim balkon, daha önce fotoğraflarını (hatta kendisini) görenler bilir, ömre bedel... Şu anı yazmak istedim, özellikle de EE için. :)) Çünkü kendisi anormal derecede mehtap düşkünü ve ben de şu anda mehtabı tam karşıma almış durumdayım... Çatlasın kendisi. :)) Çektiğim fotoğraf ne yazık ki görüntüyü tam yansıtamıyor, makinem çalındığı için hala HG'nin fotoğraf makinesi bende ve şu anda ilk defa kullanıyorum, sonuç da tam bir felaket ama yine de umarım gözünüzde bir şeyler canlanmaktadır... Çünkü çoook güzel, anlatılmayacak kadar çok güzel bir manzara var. Dolunay'a oldukça yakın bir ay, onun pırıl pırıl denize yansıyan ışıkları, hemen arkasında adalar, bir de tam yakamozun üzerinden (biliyorum yakamoz o değil ama ağzımış alışmış, güzel de yakışıyor) ışıklı bir tekne geçiyor. İnsan burada alkolik olabilir de neyseki ben çok içki düşkünü değilim. :))





Hiç yorum yok: