20 Haziran 2007 Çarşamba

Bilen de kazanıyor...

Yarına kadar dayanamadım... ZB'yi akşam 5-4 yendim, duyuruyorum... Hem de tek pulla. Öyle sıkı bir maç oldu ki... Ama şansımın döndüğü anı da biliyorum, hani o 5-1 attığım ve onu kırdığım an, o anda maç 1-3'dü. Yani ben gerideydim ama heyhat! :))) Daha ilk oyunun ilk zarında zarları yerlere attı, herşeyi tek tek saydı, alabileceği kapıları almayıp, kırabileceği pulları kırmadı ama sanmayın bunlar bana yardım etti, çünkü sürekli 4-4, 5-5, 6-6 attı, allahım ne el yahu!!! Neyse ben bu maçı aldım ya artık ölsem de gam yemem. :)))

2 yorum:

zeynep dedi ki...

Aman ha bu yazıyı okuyup da Ebru'yu iyi bir tavla oyuncusu filan sanmayın. Bir kere en temel şey olan zar atmayı bilmiyor. Tamam ben yerlere filan atıyorum ama tam gereken zarı atıyorum. Bu balım da Ebru'yu kudurtuyor. Ballıyım tamam ama zaten şans faktörü önemli değil mi bu oyunda. O zaman dama oynardık yani...

EA dedi ki...

Balla alınan oyundan ben ne anladım kardeşim, allah allah :))