24 Haziran 2007 Pazar

Beynelmilel...

ZB Beynelmilel'in DVD'sini almış, bana hararetle tavsiye etti, ben de ne zamandır seyretmek istiyorum, seyredemiyordum. Dün gece annemle seyrettik, Sırrı Süreyya Önder'in o kadar ödül almasına şaşırmadım. Çok iyi bir film, çok beğendim... Bu sabah da EE (büyük olan) geldi kahvaltıya, şimdi onunla bir kez daha seyrediyorum. :)) Güle ağlaya bağıra...

Filmde, Dilber Ay'ın söylediği bir türkü var, ben ilk defa dinliyorum. Onun sözlerini buraya yazmak istedim, o kadar ince bir esprisi var ki... Bu yüzden seviyorum işte ülkemi; esprili, kendine özgü yanlarını, bu renkli kültürümüzü...

(Erkek)
Akşama geleceğim
Hacı Baba nerede
(Kadın)
Tavukları döndermişem
Hacıyı da çarşıya göndermişem

(Erkek)
Akşama geleceğim
Anahtarlar nerede
(Kadın)
Anahtarlar pencerede
Tavuk da pişer tencerede

:))

Hiç yorum yok: