5 Haziran 2007 Salı

Taksi Şoförleri ve Ben...

İstanbul taksi şoförleri ile aramda özel bir ilişki var:

Bugün Ortaköy'den Esentepe'ye giderken, taksici ile aramdaki diyalog şöyle gelişti:

Taksiye bindim, yola çıktık, Esentepe'ye geldik yani gideceğim yere artık 500 metre falan kaldı. Ben iç geçirmişim şöyle ve:

Ben: Ooff of...

Şoför: Neden ki?

Ben: Olur ya işte öyle

Şoför: Sizin gibi hoş bir hatun?

Ben: Ne ilgisi var? (manyak mısın ayol tarzı bir ses tonuyla ama!)...

Şoför: 10 dakikadır sizi seyrediyorum

Ben: Güler (sinirli sinirli)

Şoför: Bir daha karşılaşırsak, herşey farklı olacak" (Şerefsizim aynı kelimelerle!!!)

Ben: Müsait bir yerde ineyim ben...

Yavuklusundan ayrılıyormuş gibi içime işleyen bir bakışla baktı... Parayı verdim, indim... Allah allaahhhh! Hiç böyle şey duydunuz mu? Nasıl yani?... :))) Acaip, saçma ve komik olaylar hep benim başıma mı geliyor yahu?

Hiç yorum yok: