17 Haziran 2007 Pazar

Salacak Manzarası...

Dünyanın en güzel manzaraları İstanbul'da ya, ben de bu konuda çok şanslıyım, hep güzel manzaralar benim karşıma çıkar... Sabah, annem biraz da çekinerek, erkenden uyandırdı beni, SG'nin Salacak'taki evine kahvaltıya gittik. Kendisi, olağanüstü kahvaltılar hazırlamasının yanısıra, İstanbul'un en güzel manzaralarından birine sahip bir evde oturur. Manzara kadar güzel bir de balkonu olan bu ev beni büyülüyor... Ne yazık ki fotoğraf makinemi kaybettiğimden cep telefonumla çektiğim bu fotoğrafı buraya koyuyorum... Kahvaltıda krep, farklı peynirler, salatalık, domates, üzüm pekmezi, biber kavurması, elmalı kurabiye, salamura zeytinler ve çay vardı... Tabii bir de SG'nin evde yaptığı muhteşem ekmek... Hatta, sağolsun, bana da bir tane yapmış, şimdi eve geldim ekmeğimle, evin içinde muhteşem bir ekmek kokusu var... :)) Ekmek makineleri, her ne kadar fırınların pabucunu dama atacak diye üzülsem de, çok güzel aletler... Taze ekmek hiç bir şeye benzemiyor... Hani Nazım Hikmet der ya "seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi" taze ekmek bana hep sevgiyi çağrıştırır... Neyse konuyu dağıttım; Salacak, benim de doğduğum semt ve bence İstanbul'un da en güzel manzaralarından biri... Buyrun...

Hiç yorum yok: