28 Haziran 2007 Perşembe

Ne gündü ama!

Hayatımda böyle şey görmedim. Bir siteye CV'mi koydum, hayatım değişti. :))

ÖY, sağolsun, bana geçen akşam http://www.cvyolla.com/ diye bir siteden bahsetti. Bu ilginç bir site, diğer ik sitelerinden farklı; burada iş başvurusu yapmıyorsun, o sitede kayıtlı tüm adreslere, kendi yazdığın kapak mektubu ile CV'ni, hem de kendi adresinden yolluyorsun. Bunun karşılığında da oldukça ehven sayılabilecek bir bedel ödüyorsun. İstersen sektör seçebiliyorsun, firma seçebiliyorsun. Mailler senin adresinden gittiği için de iletişim direkt seninle oluyor. Yani, bir anlamda aracılık yapıyorlar. Güzel bir sistem ortaya çıkarmışlar gerçekten...

Dün uzun uğraşlar sonucu içime sinen bir kapak mektubu yazdım, hatta deneyimli olduğundan ÖY'ye gösterdim, o da eleştirdi, katkıda bulundu ve yolladım. Bu sistem bir yandan beni rahatsız etmekle birlikte (çünkü aslında insanların e-mail'lerine bir anlamda spam sayılabilecek bir mail yolluyorsun) gerçekten çok işe yarıyor. Asla sesini duyuramayacağın, senin dikkatini bile çekmeyebilecek, aklına gelmeyecek bir çok firmaya CV'n ulaşmış oluyor.

Bugün bu şekilde 30-40 firma ile görüştüm, 5 dakikam boş kalmadı diyebilirim. 4 aya yakın bir süredir iş arıyorum, bu uzun durgunluktan sonra bu o kadar büyük bir motivasyon oldu ki bana anlatamam...

ÖY'ye yeniden teşekkür edeyim öncelikle. :)) Her zaman insandan yana şanslıyımdır, şu mevzubahis'e bakanlar anlar da, şu son bir senede hayatıma o kadar güzel insanlar girdi ki, bu liste çığ gibi büyüdü... İnsan açısından ne kadar şanslı olduğumu bir kere daha kanıtladılar... Helal olsun hepsine... :))

1 yorum:

EA dedi ki...

Allahııım, blog'um uluslararası olduu... :))))