23 Haziran 2007 Cumartesi

VD'nin şiirleri...

Bu şiir beni çok etkiliyor, "uzak olan yakın kalır"... Öylesine doğru ki, söyleyecek başka şey yok... (Tabii ben hep şiir diyorum da aslında bu da şarkı sözü olarak yazılmış)

günle gece,
baharla kış,
kurtla kuzu,
seninle ben...
aşk ve nefret,
savaş barış,
karışıyor birbirine...

erguvani gözlerinde,
kış uykusu kalkmıyorsun...
erguvani gözlerine,
bahar gelmiş açmıyorsun...

uzak olan,
yakın kalır...
güle güle erguvanım...
yetiş bana dedin ama...
sen akrep,
ben yelkovanım...

erguvani gözlerinde,
kış uykusu kalkmıyorsun...
erguvani gözlerine,
bahar gelmiş açmıyorsun...

1 yorum:

elvan dedi ki...

yaaaaa...ne diim, ne diim???yaa zaten hayatımızda boole siirlerden, sozlerden etkilenmee pek bi luksumuz yokken:) ne diim bilmemki...tek kelimeyle "damaged!"..tek kelimeyle anca kanayan ne biliim yasayan ruh imzası (sımarma varol:)) )....e bravo vala:)