23 Haziran 2007 Cumartesi

Moda Geceleri...

Cuma akşamı... İskeçe'ye de gidememişim... Ne yapacaksın? Oturup derdime yanacak halim yok ya? Kadıköylü olup da en sakin insanların yaptığı şeyi yaptık, Moda'ya gittik. ND ve ben; Moda Cup'dan 2 sandviç yaptırdık, gittik Moda Çay Bahçesine, önce onları yedik, sonra ŞE geldi, kahveleri içtik, en son MD geldi, ND'nin eşi, birer çay daha derken, sırtımız tutuldu... Konunun temel noktası erkek ismi bulmaydı :)) ŞE ve ben son derece yeteneksiz olduğumuz bu konuda konuyu sulandırırken; MD yazar olmanın verdiği güvenle kel alaka öneriler ortaya attı, tabii ki akılcı öneriler ND'den geldi... :)) 3 saat falan geçti, baktık sırtımız iyice tutuluyor, bir de hiç görmediğimiz, zıplayan ve kar beyazı bir böcek huzursuz edince kalktık. Her zamanki deyimimizle "bir boy yürüyelim" dedik, Moda Teras'ın önünden Bomonti'ye... Aman orası da pek pis olmuş canım :)) Karıncalar her yerdeydi, orada da soda falan takıldık... Eee, ne oldu? Biz ŞE ile ah bir bira olsaydı falan deyince, atladık geldik bizim balkona... Karşımızda adalar, sağımızda turuncu bir yarım ay, eh daha ne isteriz ki? :)) Bir Cuma akşamını da böyle tamamladık derken :)) EE aradı. Şölen'de bir müşterimiz vardı, soyadı da biraz komiktir, ayıptır söylemesi :)) onu sordu, güldüm ben de, cevapladım sonra... Saat gece 1'i geçti... Eh bir Cuma akşamını daha bitirdik sayılır... Haydi bakalım.

1 yorum:

Elvan Egemen dedi ki...

aradığımda yarım ayın turuncu olduğunu söyleseydin çığlık atardım bak tüh:)))