23 Haziran 2007 Cumartesi

The Lost Room




















Hepimizde bir "Lost", "Heroes" ve benzerleri hastalığı başladı ya ben, tamamen içgüdüsel olarak, geçenlerde "The Lost Room" diye bir DVD almıştım, o tarzın süper bir örneğini bulmuşum meğerse. Ben bunu bir film zannederek ve hakkında da hiç bir şey bilmeden aldım. Bugün onu seyrettim. Meğer, 3 bölümlük bir mini diziymiş... Hatta 3 film diyeyim, bayağı uzun çünkü... Çok beğendim, kılımı kıpırdatmadım 4-5 saat... Evin sıcaklığı da 38 derece falandı :)) Terler içinde kalmışım, farkında değilim...

Ortada her kapıyı bir motel odasına açan bir anahtar, o motelin esrarı, 1961'de olmuş bazı olaylar, geçmiş, gelecek, bir dedektif, onun kızı, o oda ve içindeki eşyaların sırları, onları yoketmek isteyenlerin olduğu bir grup ve o oda ve içindekileri tanrılaştırmış başka bir grup var... Odadan alınan her obje oda dışında çeşitli şeyler yapmaya yarıyor; zamanı durdurmak, bir şeyleri döndürmek, ateşi söndürmek vs. vs. vs... Araştırdığım kadarı ile devamının çekilmesi de söz konusuymuş. Sonuç olarak şiddetle tavsiye ederim.


1 yorum:

Elvan Egemen dedi ki...

ha bi bu dizi yani film her neyse eksikti hayatımızda..saol canım yani..şimdi izlemesen bi dert izlesen nolcakki ama neyse:)))