21 Haziran 2007 Perşembe

Kısa Kısa 21 Haziran 2007

Bütün vapurların içlerini yeniden dizayn ediyorlar, bugünkünün (adını unuttum) bütün yerlerini yeniden yapmışlar, parkeye benzer bir malzeme... Önde açıkta sigara içmeyi de yasaklamışlar, zaten yazık yani, o yepyeni zemine sigara külü atılmasına hiç kıyamadım... Ön alt tarafta da böyle yuvarlak dönen koltuklar yapmışlar, çok havalı...

Öğlen GG, DG, CA, ben Sedir'e gittik. Bizim Ortaköy'de sık sık gittiğimiz yer, daha önce yazmıştım sanırım... 4 kişi 120 YTL hesap geldi... Acıdım, allah biliyor ya. İçki falan da yok, öğlen yemeği için bence çok... Geçenlerde yine kalabalık bir ekip gitmiştik, 45 dak siparişlerimiz gelmedi, topluca kalktık biz de... Ama herkesin de bir dayanma gücü var...

Öğleden sonra nasıl sıkıcı, nasıl sıkıcıydı ajansta... Bir yandan da vizem çıkacak mı endişeleri içinde hala bekliyorum... Vizeci çocuk aradı, konsolosluktayım, pasaportları bekliyorum, arayacağım 5 dak sonra dedi, yarım saat oldu aramadı... Yarın gidip gidememem buna bağlı, halim çok komik... Doğumhane kapısındaki babalar gibiyim...

Bugün gazete yazıyordu, Mehmet Öz demiş ki klima şişmanlatıyor... Hepimiz obez olacağız bu gidişle, haftasonu geceleri bile 30 derece olacakmış çünkü... :)) Bizim evde klima yok gerçi... Biz şıpır şıpır kilo veririz artık. :))

Bütün konumuz kim kime oy verecek, CHP ve DYP olarak ikili bir dağılım var... Bir de Cem Uzan'a vereceğim ulan, ne güzel ABD'yi dolandırdı diyenler var... Bu da iyice şehir efsanesi oldu, bu lafı kim söylediyse ilk olarak, ona helal olsun, atasözü haline geldi artık.

HG sağolsun, bir lafımla bana fotoğraf makinesini ödünç verdi. Bugün önce bir sarj aleti geldi kurye ile... Bu ne ya diye bakarken kafama dank etti, o sırada fotoğraf makinesi de geldi... Size bol fotoğraf çekip, bu vaftiz nasıl bir şeymiş yazmak artık iyice şart oldu... :))

Ayakkabı tamircisine ayakkabılarımı bırakmıştım dün, bugün almaya gittim, adam dedi ki "5 lira". "Tamam" dedim ama boyamasını söylememiştim ben, tamirattı sadece, "boyamışsınız ama bu kadar mı hepsi?" dedim, "evet ama siz söylememiştiniz o yüzden para almıyorum" dedi, "aaa" dedim "olur mu öyle şey?" "o zaman dedi, siz uygun gördüğünüz bir şeyi verin", 10 lira verdim, "aman dedi yok, çok olur 8 lira yeter"... Ne diyeyim yani, hala bu kadar gözü tok insanların kaldığına inanamayarak, adama hayran olup çıktım dükkandan, bundan sonra bütün ayakkabılarımı ona yaptıracağım...

Hiç yorum yok: