3 Temmuz 2007 Salı

2. Gün

Allahım ne zormuş iş görüşmesi yapmak! Bir sürü yepyeni adresi bulmaya çalışmak da cabası... Yön bulma duygum genelde çok iyidir. Bana bir yerin adresini ver, ben genelde kolayca bulurum. Hatta şunun karşısında falan demek yeter ama bugün Bostancı'da, burnumun dibindeki yeri bulmakta zorluk çektim... Ben de mi hata var, kulaklarımla duyduğumu algılamakta mı zorluk çekiyorum yoksa tarif mi kötüydü? Neyse önemli değil... Tek bildiğim sıcak havanın hiç yardımcı olmadığı...

Sabah gittiğim yer beni satış yapmaya uygun görmüştü, ben mi derdimi anlatamamışım, onlar mı CV'mi ve kapak mektubunu tam okumamış kestiremedim. Ondan sonra gittiğim yerler de ilginçti... Bir tanesi hakkında çok az şey bildiğim bir çikolata firması, kendimden utandım, o kadar çikolata sektörünü didik didik etmişim, adamlar ABD'ye dünyanın malını satıyorlar, benim haberim yok... Utandım kendimden, pek çaktırmadım ama, umarım öyledir yani :)) En son gittiğim 10 yıllık bir firma ishbul.com, anlaşılan kendilerini tanıtmakta pek başarılı olamamışlar. Çünkü yine utanarak söylüyorum ki ben de yeni duydum...

Evet bugünün bilançosu böyle... Bakalım önümüzdeki günlerde neler olacak... Moral bozmak yok, elbet bulacağım mutlu olacağım işi ama söylemeliyim gerçekten zor işmiş... Bugüne kadar gayet şımarıklık yapmışım, işler hep benim ayağıma gelmiş... Neyse, insanın her şeyi bir kere deneyimlemesi gerek sanırım... Allahım bu her şeye iyi tarafından bakmak da bazen insanı bir yoruyor ki... :))

1 yorum:

artifexerorisalternatif dedi ki...

enkoyu.com a göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkürler.