2 Temmuz 2007 Pazartesi

Mutlu olacağım işi arıyorum... 1. Gün

Evet bugün aslında 4 aydır sürmekte olan arayışımın ilk "boş iş günü". O yüzden bunu 1. gün ilan ettim... Böylece gelişmeleri daha iyi görebilirim diye düşünüyorum... Bu haftam çok yoğun... Geçen hafta cvyolla.com'a şöyle bir kapak mektubu yazdım:

Evet, mutlu olacağım işi arıyorum!

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi'ni bitirdim... İngiltere'de Kingston Üniversitesi'nde Pazarlama Yüksek Lisansı yaptım... 94 krizini atlattım... En uzun süre çalıştığım yer olan Cenajans'ta fırtınalı günler yaşadım... 2001 krizinden de sağ salim çıktım...

Şu anki en büyük yaşam hedefim: Her açıdan mutlu bir şekilde çalışacağım o yer neresiyse, orayı bulabilmek...

Reklamcıyım... Pazarlamacıyım... Marka uzmanıyım... Araştırmacıyım... Tüketiciyi anlarım... Piyasayı koklarım... İç dış iletişimi sağlarım... İşim iletişim-pazarlama... Bunu iyi yaptığımı biliyorum. Ama mesele doğru yerde doğru insan olabilmek, kurumun gereksinimlerine kendi özelliklerimle katma değer sağlayabilmek...

Kendine güvenen, firmasına güvenen, ürününe/markasına güvenen, elemanına güvenen, büyük hedefleri; bundan 5 yıl sonra nerede olması gerektiği ile ilgili net fikirleri olan, inisiyatif vermeye niyetli bir patron ya da genel müdürle, bana güvenen (güvenmelerini sağlayacağım), markaya inanan (inanmalarını sağlayacağım), takım ruhu ve bilgisi yüksek bir ekiple çok büyük işler yapabileceğimi biliyorum... Bu bir reklam ajansı da olabilir, ürün/hizmet pazarlayan bir firma da... Yeter ki pazarlama odaklılık olsun, "yaptık oldu" mantığı olmasın, "bilgi" değerli görülsün...

Mutlu olacağım yer firmanız mı? Umarım... Beni daha iyi tanıyabilmeniz için görüşme şansımız olmasını dilerim.


Fazlasıyla samimi olan bu mektuba bayağı da cevap geldiğini düşünürsek, samimiyet işe yarıyor sanırım... Göreceğiz bakalım neler olacak... :)))

Hiç yorum yok: