10 Temmuz 2007 Salı

VD'nin şiirleri...

Bu benim en sevdiklerimden ve muhteşem de bir şarkı... Bu aralar duygusalım malum :) Şarkı ile birlikte söylemeyi tavsiye ederim. http://youtube.com/watch?v=PMtEUbZj8Ew. Bu aslında Makis Ablianitis'in bir şarkısı (daha önce Ciwan Haco yazmıştım, yanlışlık için özür dilerim, benim hatam), VD'den önce başka birisi, yani Cansu Koç yapınca, onun da içi yanmış, bence bu sözler çok daha fazla yakışıyor. Objektif olabildiğimi umarım. :)

ESKİDEN

Bir kış günü ayazın,
Ayazın ortasında kalsan...
Bir yaz günü çöllerin,
Çöllerin ellerine düşsen...

Kar tanesi savrulur,
Savrulur avucuna senin...
Su tanesi kavrulur,
Kavrulur avucunda senin...

Sen eskiden, güneşe dönerdin,
Gölgende ben serinlerdim iyi bilirim küçük...
Ben yanında, kışlara döndüm,
Bastığın yer bir yaz günü dondu kaldı şaşarım küçük...

Hiç yorum yok: