13 Temmuz 2007 Cuma

Bana yol göründü...

Biraz gitmem lazım... Kendimi yollara atmam lazım... Haftasonunu teyzemle geçirip, sonra kalkıp babama gitmem lazım... Heyecandan ölmeden :) tüm bunları yapmam lazım...

HG'nin, "biz de gelelim de filmini çekelim kavuşma sahnenizin" teklifi ve ES'nin, dün bizi gülmekten geberterek, bu çekim anlarını dillendirmesi (... evet sarılın, kamera, actioon, stoopp, olmadı, biraz daha sıkı sarılın, gözlerde şefkati göreyim vs. vs. vs.), annemin tüm arkadaşlarının gözleri yaşlı beni aramaları, benim tüm arkadaşlarımın sevinçleri ve benim heyecanım kolumun altında olarak Pazartesi babamla buluşmaya gidiyorum. Çok iyi anlaşacağımıza dair büyük bir inanç var içimde, onu özlemiş olmalıyım, herhalde ilk gördüğüm anda anlayacağım. Yıllardır özlemediğimi söylüyordum, yalan tabii...

Hikayenin devamı bilgisayar bulabilirsem Pazartesi'den itibaren, olmadı önümüzdeki haftanın sonlarına doğru burada...

Sağlıcakla kalın!

Hiç yorum yok: