24 Temmuz 2007 Salı

Bugüne yetişemedim...

Vallahi anlamadım... Ben bugüne yetişemedim. O kadar çok telefonla konuştum, o kadar çok mail yazdım ki ben bile kendime şaşırdım. Arada bir de yeni iş yerimle (evet bu arada Pazartesi yeni işime başlıyorum, mutlu olacağım yeri buldum sonunda) toplantı yaptım. Babama bir sürü sudoku kitabı aldım. HG'ye bende kalan fotoğraf makinesini yolladım. Babama kitapları yollamak için kargo şirketi araştırdım. Sabah EŞ kahvaltıya gelmişti, onunla kahvaltı ettim, gündem seçimdi tabii :)). MS ile bir iş yapacaktık onun mütalasını yaptım. HG, NÖ, BA, ZB, GG, MAY, MO ve başka bir sürü arkadaşıma yeni işimi haber verdim. ÖY ile Pansiyon'a ne zaman gideceğimizi konuştum, VD ile sözümüz var. Kızlar bu akşam bize gelecek ND ile ne yemek yapsak meselesini tartıştım ve mercimek yaptım. :)) Mercimek derken basite indirgemeyelim lütfen, benim özel mercimeğim; erişteli. Çok güzel yaparım ayıptır söylemesi... Yalnız bugünkü trafiğin fazlalığından pek güzel olmadı sanırım, o da onların şanssızlığı... Evde salça olmadığını anlayınca bakkala koşup salça almayı da iş olarak eklemeliyiz. :)) Bu arada salata yaptım, karpuz kestim, onlar da bir iş. Sözün özü çalışmayan bir insanın da işi çok oluyormuş, bundan sonra kimseyi eleştirmeyeceğim. Yemin ederim bak! :))

Hiç yorum yok: