7 Temmuz 2007 Cumartesi

Salak mıyız? Salak muamelesi mi yapıyorlar?


Bu sabah motor ehliyet sınavı vardı. Hani A2 cinsinden. VD de bu sınava gireceğinden, ben de tesadüfen sınav sorularını gördüm ve inanamadım... Sorulardan bazıları ve cevapları şöyle:

Fren yapıldığı halde motosikletin hızı azalmıyorsa, sebebi aşağıdakilerden hangisidir?
a) Diferansiyel ağrızalıdır
b) Kavrama ayarı bozulmuştur
c) Aks arızalıdır
d) Fren ayarı bozulmuştur

Doğru cevabı tahmin edemeyen var mı? Tabii ki D!!!

Bu daha da güzel...

Motosikletin sinyal lambalarından biri yanmıyorsa sebebi aşağıdakilerden hangisidir?
a) Endüksiyon bobini yanmıştır
b) Lamba yanmıştır
c) Alternatör yanmıştır
d) Konjektör yanmıştır

Doğru cevap gerçekten çok zor!!! Tabii ki B!!!

İnanamıyorum... :))) Bu kadar derin bilgi gerektiren bir sınav ilk defa görüyorum... Bu arada çok daha komik olan şey motor sınavına girmek için yüzlerce insanın motosikletleriyle gelmesiydi ki, fotoğrafını çektik ama buraya ne yazık ki koyamıyorum çünkü annemin makinesinin bluetooth'u olmadığından fotoğrafı aktaramıyorum. Ama her açıdan göstermelik ve komik bir ülkeyiz vesselam!

(Bu arada bir fotoğraf elde etmeyi başardım, yukarıda görüşlerinize sunulmakta)

Hiç yorum yok: