13 Temmuz 2007 Cuma

GG ve DG, iyi ki doğmuşsunuz!

Bu sene, hayatımızda ilk defa GG ve DG'nin doğum günlerini, hem de o gün, çıkıp gece bir yerde kutladık. Ve hatta pasta dahi kestik. :)) Yer de Anjelique (anjelik okunuyor!). Sosyetemizin bile kapıdan zor girdiği, Ortaköy'deki son derece "in" mekan. Ben hiç bir şey yemeyip, hiç bir şey de içmeyerek, oraya hiç para kazandırmama protestomu yaparken, aynı zamanda da çok gülüp eğlendiğim için adamları gıcık etmiş olabilirim. Ama haklıyım. Sevmiyorum bu yapaylığı... Herkese yakın bir kadın topluluğunun straples elbise giydiği bu mekanda genelde insanlar yemek yer, gecenin bir saatinden sonra da bara inerek gayet house bir müzik eşliğinde birbirini keserler. Ama hakkını yemeyeyim mekan çok güzel, hem de çok. Deniz kenarı, dekorasyon süper, yemekler de güzel, yemedim ama yiyenlerden biliyorum. Ayrıcalıklı kesimin mekanı ne de olsa. Bu kadar eleştirip sonra da kalkıp oraya gitmek biraz "kolpadan" bir tarzım varmış gibi gösterse de beni, vallahi kendim için bir şey istiyorsam namertim, arkadaşlarım için feda ettim kendimi. :)) Herneyse kısa keseyim, sevgili dostum GG ve güzel DG'ciğimin doğum günlerini bir kez daha kutlamış olayım. İyi ki doğdunuz, nice yıllar birlikte kutlamak dileğiyle. Fotoğraflar yarın gitmeden yetiştirebilirsem burada. :))

Hiç yorum yok: